Post by tempricondibed on Mar 6, 2022 16:43:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Light-It Up ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Light-It Up IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack gull ▞▞▞
▞▞▞ Light-It Up 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er bra, men når du kommer til et visst nivå står det at du kjøper de andre nivåene eller får 104 stjerner. Hver gang du åpner spillet står det få VIP-passet, men det koster 145 pund hvert år. Men det er et veldig morsomt spill, jeg anbefaler det.
Light-It Up Arkadspel hqcp
Jeg er opp til nivå 80! Helt avhengighetsskapende. Fargerike og tiltalende premisser. Jevn handling. Søt grafikk og skinn. Annonser er veldig irriterende. Men ingen kjøp i spillet. og senere... Nå opp til nivå 228 og går fortsatt. Jeg betalte gjerne noen kroner, og det er langt mellom de irriterende annonsene. elsker.dette.spillet! og senere... nivåer alle ferdig på nivå 267! 😢 for brå slutt!
det er vanskelig å si om det kan begynne å være morsomt, og noe jeg ønsker å kjøpe, på grunn av å vente gjennom en 30 sekunders annonse etterfulgt av en frysing, etter hvert brett du er ferdig med (ca. 15 sekunders spilling). ganske meh.
Så. Mye. Annonser. Du dør. Vil du fortsette? Se en annonse. Ellers vent 10 sekunder, se en annonse uansett og prøv på nytt. Jeg spilte 5 nivåer og måtte se 2 annonser allerede. Veldig påtrengende og ødelegger hele spillet.
Det er et bra spill for når du kjeder deg. Men det er ikke det beste spillet i verden. Og jeg synes den fortjener fire stjerner. Det trenger fortsatt mer smak fordi det er en slags fly. Ellers er det et bra spill. Jeg fortsetter å lete etter gode spill, og tilfeldigvis går jeg etter dette spillet.
Jeg har sett at spillet kom ut. Jeg elsket det! de kom ut med en haug med tillegg som endret hele spillet.det er mye flere tillegg, og spillet prøver hele tiden å få deg til å kjøpe varer i spillet som ikke var der før. De ødela det.
Jeg husker at spillet var så forenklet og morsomt tidligere, men etter å ha lastet det ned på nytt kan jeg ikke gå et nivå uten en annonse, eller til og med starte det jeg er på uten det. Det var lett å hente, men nå er det ikke verdt det i det hele tatt.
Light-It Up Arkade jdw
fantastisk og jeg elsker fargeanimasjonene
det er et flott spill og et fantastisk konsept, men omg annonsene er det mest irriterende noensinne. det fikk meg til å avinstallere, hvis du ikke har noe imot å vente 30 lange sekunder med annonser hvert 2 til 3 nivå, så sier jeg definitivt gi det en prøve, men jeg kan ikke.
ARSim, Aviation Radio Simulator Education oov
For mange betalingsmurer. Flott spilling, men ødelagt av et forferdelig pengespill. Den eneste grunnen til at jeg ikke avinstallerer er håpet om at tilbakeslaget ville presse dem til å fjerne betalingsveggene eller få nok stjerner til å passere det, men det er ikke sannsynlig. De fleste av lvlene gjør det umulig å få alle stjernene.
Det er et virkelig interessant spill, men du må kjøpe om alt bortsett fra skinnene.
Light-It Up Žaid. automat. pvyd
Jeg liker spillet og jeg har startet, men problemet er at det er FOR MYE TILLEGG, og det er så irriterende. Den fortsetter å komme opp hele tiden og bare hater den!😡også fingrene når de forteller deg hvordan du trykker, har du ikke noe imot det på første nivå, men når det fortsetter og fortsetter går det meg på nervene! Men bortsett fra det liker jeg spillet og grafikken og fargene at det er så tilfredsstillende!🤩Og ja, men jeg skal bare gi det 3 stjerner fordi jeg er ikke sikker på at det er et av favorittspillene mine jeg har installert📲
Beste trinnet jeg noen gang har hatt stressavlastning det er alltid bra
Dette spillet er det mest fantastiske puslespillet jeg noen gang har spilt. Den fargerike grafikken, gåtene, alt er perfeksjon. Dessuten er det et spill jeg anbefaler for alle aldre. Det er absolutt ingenting en forelder bør bekymre seg for, bortsett fra hvor lenge det er! Ekstremt vanedannende, og en juvel for puslespillelskere.
Spillet er fantastisk, men annonsene... Etter 1 eller 2 spill, som varer i 20 til 30 sekunder på maks. er en annonse. Og ikke bare en vanlig video, nei, en video som du noen ganger kan hoppe over etter 15 sekunder... Jeg har vanligvis ikke noe imot annonser så mye som utvikleren trenger penger tilbake, men dette er bare dårlig design. Jeg håper de endrer det... Føles som en 33% showrate...
beste spillet noensinne! fargene er så levende og oppsettet er fantastisk. det eneste problemet er litt tilføyelser, men hei kommer i det minste ikke tilføyelser mens du spiller.for de som gir hater, vil jeg gjerne se dem lage et spill. Jeg har laget et spill før, og det er ikke lett! totalt sett synes jeg dette spillet er det beste jeg noen gang har spilt, og jeg synes ærlig talt at flere burde gi det 5 stjerner.
Jeg elsker dette spillet. Det lindrer stresset mitt. Ærlig talt ble jeg sint på mannen min da han avinstallerte den. Så nå installerer jeg den på nytt. Det er veldig gøy å spille, så jeg gir det 5 stjerner. Skal spille det hele dagen 😉
Det er for mange annonser, og de får deg praktisk talt til å betale for alt selv for hele spillet. Før var det et bra spill da du ikke trengte å betale for eberything, men nå gjør du det.
Jeg var på nivå 282, med hver eneste stjerne samlet i spillet så langt. Jeg abonnerte for å få flere nivåer og etter å ha blitt belastet i 2 uker nå..... Nei. Ny. Nivåer. Hvis jeg ikke visste bedre, ville jeg si at dette er en svindel.
Det er en OK app, jeg fikk den fordi jeg har adhd og jeg trenger å fokusere på ting, og jeg elsker de små klikklydene som spill lager når du gjør noe, jeg synes det er veldig tilfredsstillende, men dette spillet fikk bare 2 stjerner fra meg fordi mengden annonser i den er uvirkelig. Jeg vil ikke måtte betale for å ikke ha annonser hver gang du fullfører et nivå, ærlig talt er det dumt. Det er tydelig at utviklerne prøver å presse deg på penger. Jeg tror at hvis du legger og annonserer rundt hver 8.-10. vil du sannsynligvis få mer penger tbh.
Hør her, jeg elsket spillet ditt når adds ikke klarte det, og det var enklere, jeg spilte det oftere. Nå lukter det bare av tillegg og laggy spilling. Det var ikke det jeg trodde det kunne være. Og på toppen av det... VIP-medlemskapet er bare dumt.. Ok? No1 kommer til å kjøpe den.
Den er grei. God balanse mellom å være for vanskelig og ikke vanskelig nok. Det største problemet er at når du når lvl 50, kommer annonsene til et punkt hvor du sannsynligvis kan saksøke for trakassering. Lol, jk. Før lvl 50 er det annonser hvert 3. eller 4. forsøk. Rimelig. Men etter 50 er det en annonse etter hvert eneste forsøk som har ført til at jeg har slettet den.
Spill er at du hopper fra en boks til den neste. Ingenting utfordrende.
jeg elsker dette spillet kan ikke gå en dag uten å spille det. mitt eneste ønske er at du prøver å legge til flerspillerkamper både online og offline, jeg vedder på at det blir veldig kult, og legg til flere kostymer og flere farger og kanskje et bossnivå der spilleren må slå sjefen for å få stjernen eller den første som lyser opp alle formene vinner, og kanskje lar spillere også sette hindringer for andre spillere. Det er alt jeg har å si i tillegg til det, BESTE SPILL NOENSINNE GJORT!!!!
Light-It Up Arkadspel hqcp
For mange annonser. Ikke et brukervennlig brukergrensesnitt. Konseptet er bra, men noen ting gjør det til en ikke-fornøyelig opplevelse.
Def trenger mindre annonser for hvor hyggelig det er ved første øyekast
Det er greit, men jeg er så lei av hvor mange annonser det er! Det er veldig frustrerende å spille på grunn av dem. Jeg anbefaler ikke dette spillet hvis du ikke liker reklame. Avinstallert umiddelbart!
Morsomt spill er ganske vanskelig i enkelte deler, slik at mange annonser
IKKE TIL Å TRO! Du KAN IKKE komme deg gjennom 30 sekunder uten en *VIDEO* ANNONSE! Jeg har aldri sett noe lignende, arrogansen i det er forvirrende. Jeg må ha sett minst 8-10 videoannonser før jeg spilte 5 minutter av dette spillet. Så ikke verdt det. Noen ganger er et spill verdt tiden, men ikke dette. Jeg gir aldri dårlige karakterer. Aldri.
Spillet føltes bra til du må se 30 sekunders annonser etter hver lvl. Tenk deg å spille 2 nivåer tidlig og Ads, ett nivå og en annen 30 sekunders annonse. Hvis det ville vært etter hver 3/5 død ville det vært greit. Faen* av.
Interessant konsept, men gratisversjonen presser deg sterkt til å kjøpe spillet. Ikke kult. For ikke å nevne at jeg måtte starte spillet på nytt fordi det tilbakestilte seg selv til nivå 1 mens jeg beholdt det jeg låste opp, og så hengte spillet seg på en eller annen måte etter at det viste videoannonse og deretter handlet. Jeg kan prøve dette spillet litt senere igjen...
ok, dette er et flott spill. ikke la annonsene sky det unna deg, annonsene legges til for å støtte utvikleren, og gutten fortjener han/hun/de støtte. den subtile musikken er flott, lydeffektene er flotte, partikkeleffektene som sendes ut fra blokkene når du berører dem er også vakre. bare et veldig enkelt, men likevel godt laget spill som er en flott tidsmorder.